شيمي نوين

سلام به همه ي دوستاران علم شيمي من هلن هستم واين وبلاگ رو براي همه خصوصا دوستاران علم شيرين شيمي راهاندازي کردم،اميدوارم خوشتون بياد.

نظرات شما عزیزان:

امید رضا جون
ساعت23:23---27 شهريور 1392
سلام هلن جان ممنون که به وبم سر زدی دوسته عزیزم خوشجال میشم بازم بهم سر بزنی من دوست دارم با شما در مورد وبهایمان ارتباط برقرار کنم راستی نا گفته نماند وبه تو هم خیلی محشره ینی اصل عالیه منتظرتم همیشه جواب سوالم رو بیا به وبم بده
1-عایا شما حاضریت در مورد وبهایمان (انتقاد و پیشنهاد) در ارتباط باشیم منتظرتم بای


yorgen
ساعت10:05---26 شهريور 1392
سلام
ممنون که به وبم سر می زنی و نظر می دی
وب جالبی داری
الان که در گیر انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاهم ولی مطمئنا هفته دیگه تمام مطالبت رو می خونم راستش دوست ندارم دروغ بگم که مطالبت رو خوندم
موفق باشی


یگانه
ساعت18:23---26 مرداد 1392
سلام هلن جان ممنون گلم قابل نداشت بازن سر بزن منتظرم

شيما
ساعت12:10---15 مرداد 1392
وبلاگت توپ دختر.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1398برچسب:,ساعت 10:58 توسط هلن براون| |


Power By: LoxBlog.Com